
Рinterest, нова соціальна мережа, змогла обійти Google+, Twitter та LinkedIn за кількістю часу, який користувачі проводять на сайті.
Такі результати оприлюднені у вигляді графіку на основі даних comScore.
Нова мережа поступилася лише блог-платформі Tumblr та соцмережі Facebook, проте обійшла решту потужних конкурентів.
Зростання популярності Pinterest за останні півроку стало справжнім відкриттям, зазначають експерти.
Соціальна мережа дозволяє користувачам ділитися цікавим контентом, прикріплюючи його (to pin) в одну з обраних рубрик.
Головна сторінка сайту, таким чином, показує найпопулярніший візуальний чи текстовий контент з усього інтернету.
Зареєструватися в Pinterest можна, використовуючи свій Facebook-екаунт: timeline-додаток нової соціалки автоматично показуватиме друзям, що саме було прикріплено на сайті.
Місячна аудиторія Pinterest в США минулого місяця сягнула 10 млн відвідувачів, за що сервіс уже назвали найбільш швидкозростаючим в історії.
Лише за січень кількість його користувачів зросла з 5,5 млн до 9 млн.