
Опитування, проведене компанією Gartner показує, що люди почали втомлюватися від соціальних мереж.
Опитування, проведене в 11 країнах світу показало, що користувачі стали рідше відвідувати соціальні сервіси. Для порівняння автори дослідження аналізували відвідуваність того чи іншого соціального сервісу відразу після реєстрації і через деякий час.
При цьому 24% опитаних стали рідше відвідувати сайти соціальних сервісів - таку відповідь дали дорослі користувачі інтернету. Молоді люди і підлітки в 37% випадків навпаки, відвідують соціальні сервіси частіше.
Найбільш помітний спад інтересу до соціальних медіа відзначається в Росії і Бразилії - від 30% до 40% відвідувачів соціальних мереж вже не такі активні, як раніше.
Нагадаємо, що згідно з нещодавнім дослідженням, більшість молодих людей вважають, що інтернет є для них необхідністю.